Sīkdatnes palīdz mums veidot mūsu pakalpojumus. Izmantojot mūsu pakalpojumus, jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai.

Aizvērt

CSDD klientu apmierinātības pētījums

2017.gadā tika veikts pētījums*, lai noteiktu klientu apmierinātību ar CSDD darbu. Pētījuma ietvaros tika veikta vairāk nekā 3000 CSDD klientu aptauja un noskaidrots, ka 98% CSDD klientu  ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu. Tas nozīmē, ka klientu apmierinātība, salīdzinājumā ar iepriekšējo aptaujas veikšanu 2014.gadā, ir augusi par 2%.  Savukārt neapmierināto klientu skaits ir sarucis līdz minimumam – mazāk nekā vienam procentam. Svarīgi, ka apmierinātība ar CSDD turpina pieaugt visās CSDD klientu apkalpošanas centros. Uzlabojumi panākti mērķtiecīgi strādājot, lai pilnveidotu tos aspektus, kas tika noskaidroti iepriekšējās aptaujās.

Pētījumā atklāts, ka kopējā apmierinātība ar CSDD pakalpojumu, vērtējumi un apmierinātība ar dažādiem aspektiem turpina uzlaboties un klienti arvien vairāk ir pilnībā apmierināti. 27% klientu viedoklis par CSDD darbību pēc CSDD apmeklējuma uzlabojas un apmierinātības pieaugumu būtiski veicina darbinieku paskaidrojumi, kompetence un objektivitāte. Turklāt 95% CSDD klientu atzina, ka viņiem ir pieņemams kopējais patērētais laiks CSDD klientu apkalpošanas centrā.

CSDD klientu vidū turpina pieaugt vidējā apmierinātība ar pakalpojumu. Atbildot vērtējumu skalā no 1 līdz 5, klienti ar 4,63 punktiem visaugstāk novērtējuši vadītāju kvalifikāciju, tālāk ar 4,25 punktiem seko transportlīdzekļu reģistrācija, savukārt tehniskā apskate novērtēta ar 4,19 punktiem. Jāatzīmē, ka 2017.gada aptaujā visi CSDD pakalpojumi ir saņēmuši augstāku vērtējumu, nekā tas bija iepriekšējo gadu aptaujās.

Atbildot uz jautājumu par to, kādos kanālos tiek iegūta informācija par CSDD, klienti galvenokārt to iegūst CSDD mājaslapā (54%), ziņu portālos internetā (17%), TV pārraidēs (15%) un CSDD telpās (14%).

Rūpējoties par klientu ērtībām un paplašinot attālināti pieejamo pakalpojumu klāstu, CSDD par vienu no prioritātēm noteikusi e-pakalpojumu attīstīšanu. 87% CSDD klientu atzina, ka ir dzirdējuši par CSDD e-pakalpojumiem un 61% tos ir izmantojuši. Salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, visvairāk CSDD e-pakalpojuma lietošana ir pieaugusi tehniskās apskates klientu vidū. Šobrīd e-pakalpojumus izmanto līdzīgs skaits transporta reģistrācijas un tehniskās apskates klientu (74%). Lai arī vadītāju kvalifikācijas klienti 2017.gadā izmantojuši par 14% vairāk nekā 2014.gadā, kad tika veikts iepriekšējais klientu apmierinātības pētījums, trešdaļa CSDD klientu tos nav izmantojuši. 66% CSDD e-pakalpojuma lietotāji ar tiem ir pilnībā apmierināti, 24% - apmierināti, un neapmierināti ir tikai 2% klientu. Arī 2017.gadā CSDD e-pakalpojumus pamatā izmanto lietojot CSDD mājas lapu (89%). Tomēr svarīgi, ka trīs gadu laikā divkārt ir pieaugusi mobilās aplikācijas lietošana līdz 29%.

Arī šajā aptaujā tika noskaidrotas tās pakalpojumu īpašības, kuras klientiem šobrīd šķiet visnozīmīgākās, lai viņi justos apmierināti ar CSDD pakalpojumiem un to sniegšanu. Galvenie CSDD klientu apmierinātību ietekmējošiem aspekti ir darbinieku profesionalitāte, pakalpojuma saņemšanas vienkāršība, tam patērētais laiks, informācijas pieejamība, kā arī pakalpojuma objektivitāte.

CSDD turpinās pilnveidot savus pakalpojumus, balstoties uz klientu aptaujā iegūto informāciju. Ne mazāk svarīga būs E-pakalpojumu saņemšanas pilnveidošana un paplašināšana, kā arī pakalpojumu sniegšanas atbilstošas vides un infrastruktūras uzlabošana.

*Pētījums veikts sadarbībā ar Civitta Latvija