Sīkdatnes palīdz mums veidot mūsu pakalpojumus. Izmantojot mūsu pakalpojumus, jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai.

Aizvērt

CSDD – drosmīgākais zīmols!

CSDD mīlētāko zīmolu topā saņem atzinību kā 2016.gada Drosmīgākais zīmols. To CSDD saņem kā par šā gada veidotajām sociālajām kampaņām, tā arī par augstajiem komunikācijas sasniegumiem, atklājot CSDD Rīgas Motormuzeju un attīstot CSDD Biķernieku trasi.

Mediju aģentūra PHD Latvia jau ceturto gadu rosināja uzņēmējus, reklāmas nozares pārstāvjus un sabiedrību nominēt zīmolus, kas ar saviem darbiem un idejām ir spējuši pārsteigt, iedvesmot un pārkāpt ierastās robežas, tādējādi noskaidrojot Drosmīgākos zīmolus.

Mīlētāko zīmolu topā CSDD 12 gadu laikā ir novērtēts pirmo reizi.

Topa mērķis ir noteikt lielāko Latvijas zīmolu vērtību un faktorus, kas to ietekmē. Zīmola vērtību veido zīmolam lojālo patērētāju skaits sabiedrībā, ko mēra divi rādītāji – plānotā iegāde un emocionālā piesaiste. Pētījums aplūko plašu tēmu loku, bet topa ietvaros publiski var iepazīt trīs lojalitāti ietekmējošus faktorus – unikalitāti, kvalitāti un izdevīgumu. Mērījums tiek veikts reizi gadā jau 12 gadus, tāpēc to var izmantot arī mārketinga aktivitāšu atdeves izvērtēšanai.

Šogad mīlētāko zīmolu topā pirmās vietas ieņēma tādi starptautiski zīmoli kā Google, Inbox, Facebook, Youtube un Swedbank.

 

CSDD Sabiedrisko attiecību daļa
E-pasts: pr@csdd.gov.lv